سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه خانه ما

 

 

تصور کنید که در یک خیابان در حال عبود می باشید. تعدادی فروشگاه در آن خیابان وجود دارد و با یک نگاه کلی شما یکی از آن فروشگاه ها را انتخاب می کنید و وارد آن می شوید. اگر آن فروشگاه محصولاتش با کیفیت و مرغوب باشد به احتمال زیاد از آن خرید می کنید. دقیقا همین موضوع در خصوص فروشگاه های اینترنتی نیز وجود دارد. با توجه به رقابت بالایی که در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. این موضوع بیشتر دیده می شود. امروزه برای فروش محصولات و به خصوص لوازم خانه و آشپزخانه چندین فروشگاه اینترنتی وجود دارد و نیاز نیست برای پیدا کردن محصول مورد نظر به هر دری بزنیم. فروشگاه خانه ما یکی از این فروشگاه های اینترنتی است که به شما این اطمینان را می دهد که محصولات با کیفیت را تهیه کنید. در زیر به معرفی برخی از محصولات این فروشگاه می پردازیم.

فروشگاه خانه ما

 

شلف آشپزخانه

شاید برای شما سوال پیش بیاید که شلف چیست؟

در واقع شلف همان قفسه های چوبی و یا فلزی هستند که در طرح های متنوع تولید می شوند. یکی از خصوصیات شلف ها این است که هیچ کادربندی نداشته باشند و اتصال آن ها به دیوار مشخص نباشد. این ویژگی باعث می شود که این وسایل کاربردی در هر جای منزل که استفاده می شوند بر زیبایی آن ناحیه بیفزایند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به استفاده از این شلف ها در طراحی آشپزخانه علاقمند هستید، با ما همراه باشید.

شلف آشپزخانه

استفاده از شلف های دیواری در سبک های مختلف آشپزخانه امکان پذیر است. استفاده از شلف آشپزخانه در طراحی آشپزخانه های کلاسیک و روستیک هم می تواند نمای زیبایی ایجاد کند. توجه کنید که استفاده زیادی از شلف آشپزخانه باعث ایجاد هرج و مرج در فضای آشپزخانه می شود. یکی از موارد استفاده از شلف آشپزخانه برای قرار دادن وسایلی است که در طول روز زیاد از آن ها استفاده می کنید. مثلا ظروف ادویه مواردی هستند که در طول روز بار ها از آن برای پخت و پز استفاده میکنید. از این جهت استفاده از شلف دیواری برای ظروف ادویه در طراحی آشپزخانه های بزرگ و کوچک می تواند بسیار کاربردی باشد.

 

انتخاب رنگ یکی از مواردی است که در دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد. در انتخاب رنگ شلف آشپزخانه هم باید توجه و دقت کافی را داشت. زیرا این شلف ها بدون درب هستند و در معرض دید همگان قرار دارد. پس انتخاب رنگ خیلی اهمیت دارد. رنگ شلف ها باید به گونه ای باشد که با سایر المان هایی که در آشپزخانه وجود دارد هماهنگی داشته باشد. در این بین      شلف هایی که در طراحی آن ها رنگ خنثی به کار رفته است و همچنین شلف هایی که در ساخت آن ها از چوب استفاده شده است، می تواند گزینه های مناسبی برای استفاده باشند . یکی از رنگ ها مورد علاقه در طراحی آشپزخانه های جدید، رنگ سفید است. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که استفاده از رنگ سفید به تنهایی یک فضای یکنواخت ایجاد میکند. اگر در طراحی آشپزخانه از رنگ سفید زیاد استفاده کرده اید، بهتر این است که از شلف شکلاتی استفاده کنید.

 

شلف آشپزخانه

   ارگانایزر

امروزه با توجه به اینکه فضای خانه ها محدود شده اند، همه در تلاش هستند تا بتوانند ازحداقل فضای خانه برای جا دادن وسایلشان استفاده کنند. همین موضوع باعث شد که ابزار ها و وسیله هایی که این کمبود جا را جبران میکنند، محبوبیت زیادی پیدا کردند.

 

ارگانایزر ها طراحی شدند تا با قابلیت هایی که دارند نیاز ما را برطرف کنند. شاید برای شما خیلی پیش آمده باشد که وقتی به سراغ کشو های مختلف می روید، با کشو هایی نامنظم و پر از وسایل روبرو شده باشد. درکل مرتب کردن مداوم کشو ها برای افراد خانواده کار سخت و دشواری است. ارگانایزر یا همان تقسیم کننده کشو ها به کمک شما می آیند و کار شما را راحت می کنند. ارگانایزر کشو یک وسیله بسیار مناسب برای افرادی است که می خواهند  فضای کشو ی آشپزخانه و کشوی لباس و لوازم آنان مرتب باشد.

ارگانایزر

در برخی از این ارگانایزر ها میتوان جوراب، کراوات و کمربند ها را قرار داد که در صورت نیاز به راحتی قابل دسترس هستند. همچنین فضای زیادی اشغال نمی کنند و بهم ریخته نمیکنند فضا را. این جعبه ها به راحتی جلو عقب و جابه جا می شوند. برخی از این جعبه ها قابلیت تا شدن نیز دارند.

 

 

 ماگ

به چه چیزی ماگ می گویند؟

ماگ نوعی لیوان است که از سفال یا شیشه هستند و روکش سرامیکی دارند. از ماگ ها بیشتر برای نوشیدنی های گرم استفاده می کنند. بیشتر ماگ ها 350 میلی لیتر حجم دارند. این حجم از ماگ ها تقریبا دو برابر حجم لیوان های چای خوری هستند. بسیاری از مردم از این لیوان ماگ ها برای تزئین استفاده می کنند. کاربرد ماگ ها زیاد است اما بیشتر افراد از آن ها برای نوشیدنی های گرم در طول روز استفاده می کنند.

ماگ