سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیزات پزشکی در شیراز

 

از آن جایی که شیراز یک قطب مهم پزشکی در کشور محسوب می شود، تجهیزات پزشکی در شیراز هم با بهترین کیفیت خود تولید می شود. از آن جایی که پزشکی از اهمیت بالایی برخودار است، وسایل و تجهزات آن هم باید با بهترین کیفیت ممکن ساخته شود. تجهیزات پزشکی در شیراز یکی از بهترین ها در کشور است که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. در ادامه ما برخی از مهمترین تجهیزات پزشکی درمانگاه تخصصی در شیراز را معرفی می کنیم.

 

دستگاه اتوکلاو:

این دستگاه یکی از مهم ترین ها در تجهیزات است که در بیشتر بیمارستان ها، کلینیک ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله کاربردهای بسیاری دارد و در بسیاری از صنایع هم از آن استفاده می کنند. از جمله مهمترین عملکردی که در این دستگاه وجود دارد این است که، تمامی ابزارهای های پزشکی را استرلیزه می کند.

 

گوشی پزشکی:

یکی از ابزار های مهم و اولیه برای هر پزشک، گوشی پزشکی می باشد و پزشکان از آن استفاده های زیادی میکنند. گوشی پزشکی می تواند صدا های ضعیف بدن را بالا ببرد و پزشک به وسیله آن بتواند ضعف سیستم ایمنی یا بیماری را تشخیص دهد. پزشکان این دستگاه را بیشتر روی شکم و ریه قرار می دهند. گوشی پزشکی دارای سه قسمت است که قسمت اصلی آن را روی بیمار قرار می دهند و به وسیله قسمت های دیگر صداها را به گوش پزشک می رسانند. بیشتر پزشکان در هر زمینه ای که تخصص داشته باشند از این گوشی ها و تجهیزات پزشکی در شیراز استفاده می کنند و به خوبی با کار کردن آن آشنایی دارند.

 

دستگاه فشار سنج:

بدون شک هر پزشکی یک دستگاه فشارسنج در مطب خودش دارد و از آن استفاده میکند. فشار سنج ها انواع متفاوتی دارند. بعضی از آن ها جیوه ای هستند، بعضی عقربه ای و جدیدترین آن ها دیجیتالی هستند. اکثر پزشکان از دماسنج جیوه ای استفاده میکنند.